کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

14 مهر روز ملی دامپزشکی
۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی مبارک باد
مهر ۱۳, ۱۳۹۳
لوگو بهداشت آبزیان
رونمایی از لوگوی جدید بهداشت آبزیان
آبان ۱۰, ۱۳۹۳

کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

منابع کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

منابع کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

سلام

پس از اینکه در وبلاگ اعلام کردم که در رشته کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان قبول شدم تعداد زیادی ایمیل و یا کامنت هم در وبلاگ و هم در سایت بهداشت آبزیان از طریق صفحه ی تماس با ما، برای اینجانب ارسال شده که دوستانی هستند که سوالاتی در مورد رشته ی تحصیلی بهداشت آبزیان و منابع این رشته دارند. چنانچه شما هم قصد شرکت در کنکور این رشته تحصیلی را دارید می توانید از طریق صفحه ی ارتباط با ما در سایت بهداشت آبزیان سوالات خود را مطرح کنید.

بنده جزوه یا منبعی برای فروش ندارم فقط تا جایی که بتونم در مورد منابع مناسب برای قبولی در کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان سعی می کنم راهنمایی کنم و منابع مناسب رو معرفی کنم. تا الآن خوشبختانه به کلیه ی سوالاتی که از طرف دوستان شده پاسخ دادم و منابع مورد نظر رو معرفی کردم.

رشته ی تحصیلی بهداشت آبزیان، از سال ۹۲ در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری به گروه دامپزشکی اضافه شده و از سال ۹۳ این رشته در دو دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و شهر کرد به دو صورت روزانه و نوبت دوم برگزار می شود. احتمالاً از سال ۹۳ در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد نیز این دوره برگزار شود.

پیش از این، رشته تحصیلی بهداشت آبزیان تنها در مقطع کاردانی در دانشگاه جامع علمی و کاربردی و در مقطع دکترای تخصصی بهداشت آبزیان در دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار میشد.

لطفاً از این پس فقط از طریق برگه ی ارتباط با ما و یا ارسال ایمیل به آدرس زیر سوالات خودتون رو مطرح کنید.

منابع کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

با تشکر

محمد رسولی نژاد

دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان

دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهر کرد

8 دیدگاه ها

  1. پسری از شیلات گفت:

    این همه سعی کردیم ۱ سال تلاش بی وقفه.
    نهایتا ۲ ماه مانده به کنکور گفتند این رشته حذف شده است متاسفم برای تصمیم گیرندگان.
    خدا پاسخگویشان باشد

    • محمد رسولی نژاد گفت:

      سلام
      منم همین الآن دیدم که رشته بهداشت آبزیان حذف شده! کلاً به هیچ یک از رشته های گروه دامپزشکی نمیشه اعتماد کرد. مثلاً ۲ سال قارچ شناسی دامپزشکی میگیرن و شما برنامه ریزی می کنید برای سال آینده که شرکت کنید ولی می بینید مثل این یکی دو سال اخیر قارچ شناسی دامپزشکی نمی گیرند. حتی وقتی دفترچه به دستتون میرسه مشخص نیست که کدوم دانشگاه ها میخوان این رشته رو بگیرن! یهو تو دفترچه دوم می بینید که فقط یه دانشگاه میگیره اونم تو دورترین جایی که فکر می کردید.
      شما که شیلات خوندید فکر می کنم تو شرایط فعلی بهتره تو رشته شیلات شرکت کنید.
      موفق باشید

  2. محمد رسولی نژاد گفت:


    اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص حذف کد رشته امتحانی ۱۵۰۸ (بهداشت آبزیان) از آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۴

    سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون کد رشته امتحانی ۱۵۰۸ (بهداشت آبزیان) در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۴ می‌رساند نظر به اینکه هیچیک از دانشگاهها وموسسات آموزش عالی دراین رشته امتحانی پذیرش نخواهند داشت لذا، این رشته امتحانی از ردیف رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور حذف می‌گردد.

    روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

  3. شیلات کارشناسی گفت:

    با سلام میخاستم بدونم که ممکنه سال دیگه باشه یا ما سرمایه گذاری نکنیم ؟چون من به این رشته علاقه دارم و برمامه ریزی کردم براش

    • محمد رسولی نژاد گفت:

      سلام. اینکه دوباره در این رشته دانشجو پذیرش بشه یا نه مشخص نیست. زمانی که دفترچه ارشد سال دیگه منتشر بشه مشخص میشه که در رشته کارشناسی ارشد بهداشت آبزیان اون سال دانشجو پذیرش میشه یا نه.

  4. راضیه گفت:

    سلام شما مقاله علمی درمورد بیماریعفونی نکروزی ندارین

  5. عاطفه گفت:

    سلام عذرخداهی میکنم.من امسال میخوام واسه بهداشت آبزیان آزمون بدم ولی هیچی راجع بهش نمیدونم…مثل منبع و دانشگاه های پذیرنده و تاریخ ثبت نام کنکور و تاریخ آزمون و … میشه راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *